نوروز 94 تان فاطمی ...

نوشته شده توسط : amirhosein....admin

بنگر به زمین که چگونه از روزگار سرد و تاریک دل به روشنی می سپرد و درختان تبسمشان را با نقش شکوفه ها به بهار هدیه می کنند و این همان وعده پروردگار دانا و حکیم است.

و تو ای مولا ای یاور و سرور ما ای صاحب این زمان و هر زمان تو نیز بر ما رحمی کن و دل و جان خسته ی ما را از زمستان سرد و تاریک و طولانی گناه به بهاری روشن و زیبا ختم کن.

مولای عشق بتاب بر پیکره ی این سرزمین کهن و کام تشنه ی زمانه را با آمدنت سیراب از عشق و پاکی کن و جوانه های امید را برویان و ما را رها کن از این انتظار طولانی.

آقاجان نمی دانم تبرک بنامم یا نه که امسال نوروز را با نام مادرت آغاز خواهیم کرد و خدا را شکر  که تمام روز های مان فاطمیست چراکه سالی که نکوست از بهارش پیداست.

ای کاش بیایی و حرکت دوار زمین بر مدار تو تنظیم و بهارمان با آمدن تو آغاز شود و اولین سین سفره های مان سلامتی تو باشد و عیدی ما لبخند تو به تمام منتظران و همین مارا بس...

نوروز 94 تان فاطمی ...

پ,ن1 : سلام به همه همراهان و خوبان معبر. امیدوارم سال خوبی رو پشت سر گذاشته باشید. برای من که سالی پر از تجربه و خوبی بود و تنها آمدن مولا را کم داشت. امیدوارم و دلم روشن است که در سال جدید حتما خبر های تازه ای از آمدنش هست.  اگر در سالی که گذشت از من بدی دیدین حق همتون بوده و اگه خوبی دیدین اشتباه شده (شوخی) امیدوارم همتون این حقیر رو حلال کنید اگر بد حرف زدم یا بد عمل کردم. هدیه امسال همه ما به امام زمان ترک یک گناه برای تعجیل در فرج مولا...

پ,ن2 : در خصوص نامگذاری امسال توسط ناخدای انقلاب هم طبق پیش بینی این حقیر احتمال میره برگرفته از اتحاد اسلامی و انسجام ملی باشه و البته این فقط یک احتمال هست و منم مثل همه منتظر نامگذاری سال 94 هستم.





:: بازدید از این مطلب : 2433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: